Zwroty i reklamacje

Zaufanie to podstawa. Poznaj nas!

Zwroty

Jako konsument masz prawo w ciągu 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu.

Jeśli zamówiłeś/łaś zły rozmiar legowiska to wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia na właściwy rozmiar.

Sprawnie i pewnie odzyskasz pieniądze postępując wg poniższych wskazówek:

  1. Wypełnij formularz zwrotu towaru (pobierz tu) . Wypełniony formularz zwrotu dołącz do zwracanej przesyłki lub wyślij na adres e-mail: lovedog.sklep@gmail.com
  2. Wyślij towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru na adres: Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska 86, 20-380 Lublin
  3. Po otrzymaniu przesyłki mamy 14 dni na rozliczenie przesyłki i dokonania zwrotu pieniędzy na wskazane konto, natomiast zwykle robimy to szybciej, zazwyczaj rozliczamy zwroty pod koniec tygodnia w piątki 🙂
  4.   Jeśli planujesz zwrot produktu, prosimy o jego oczyszczenie z sierści oraz innych śladów użytkowania. Jeśli produkt będzie wymagał czyszczenia, potrącimy odpowiedni koszt:
  • 20 zł – przy mniejszych zabrudzeniach takich jak sierść, ziemia, jedzenie, które można łatwo wyczyścić
  • 40 zł – przy większych zabrudzeniach takich jak sierść, ziemia, jedzenie i ślina, które wymagają dogłębnego prania oraz dezynfekcji, w celu przywrócenia pełnowartościowej jakości produktu,
  • X Jeśli legowisko jest mocno zabrudzone lub uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym przywrócenie go do pierwotnego stanu, niestety nie będziemy mogli przyjąć takiego zwrotu.

⚖️ Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o Prawach Konsumenta, jeśli zwrócony produkt jest znacząco zniszczony i nie nadaje się do ponownej sprzedaży, mamy prawo odmówić przyjęcia zwrotu.

Dziękujemy za zrozumienie! Chcemy, aby wszystkie psiaki mogły cieszyć się czystymi i świeżymi legowiskami.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie

 

Reklamacja

Wszystkie towary zakupione w sklepie lovedog.pl możesz reklamować w oparciu o rękojmie. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady wykonawczej lub materiałowej masz prawo do zareklamowania wadliwego produktu. W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej. Reklamacja w oparciu o rękojmie ma zastosowanie do konsumentów, nie dotyczą przedsiębiorców.
Procedura zareklamowania wadliwego produktu:

  1. Wypełnij formularz reklamacji towaru (pobierz i wydrukuj)
  2. Prześlij wypełniony formularz reklamacji towaru na adres e-mail: lovedog.sklep@gmail.com lub pocztą na adres:

Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska 86, 20-380 Lublin.

3. Prześlij wadliwy produkt na adres: Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska 86, 20-380 Lublin

4. W przeciągu 14 dni od złożenia reklamacji firma Lovedog ustosunkuje się do reklamacji. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji i gwarancji od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie