
Zwroty i reklamacje
Zaufanie to podstawa. Poznaj nas!
Zwroty
Jako konsument masz prawo w ciągu 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu.
Jeśli zamówiłeś/łaś zły rozmiar legowiska to wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia na właściwy rozmiar.
Sprawnie i pewnie odzyskasz pieniądze postępując wg poniższych wskazówek:
- Wypełnij formularz zwrotu towaru (pobierz tu) . Wypełniony formularz zwrotu dołącz do zwracanej przesyłki lub wyślij na adres e-mail: lovedog.sklep@gmail.com
- Wyślij towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru na adres: Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska 86, 20-380 Lublin
- Po otrzymaniu przesyłki mamy 14 dni na rozliczenie przesyłki i dokonania zwrotu pieniędzy na wskazane konto, natomiast zwykle robimy to szybciej, zazwyczaj rozliczamy zwroty pod koniec tygodnia w piątki 🙂
- Jeśli planujesz zwrot produktu, prosimy o jego oczyszczenie z sierści oraz innych śladów użytkowania. Jeśli produkt będzie wymagał czyszczenia, potrącimy odpowiedni koszt:
- 20 zł – przy zabrudzeniach takich jak sierść, ziemia, jedzenie lub ślina,
- 40 zł – przy zabrudzeniach takich jak sierść, ziemia, jedzenie i ślina,
- 100 zł – jeśli legowisko jest mocno zabrudzone, ma nieprzyjemny zapach i wymaga dogłębnego prania oraz dezynfekcji.
⚖️ Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o Prawach Konsumenta, jeśli zwrócony produkt jest znacząco zniszczony i nie nadaje się do ponownej sprzedaży, mamy prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
Dziękujemy za zrozumienie! Chcemy, aby wszystkie psiaki mogły cieszyć się czystymi i świeżymi legowiskami.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie
Reklamacja
Wszystkie towary zakupione w sklepie lovedog.pl możesz reklamować w oparciu o rękojmie. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady wykonawczej lub materiałowej masz prawo do zareklamowania wadliwego produktu. W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej. Reklamacja w oparciu o rękojmie ma zastosowanie do konsumentów, nie dotyczą przedsiębiorców.
Procedura zareklamowania wadliwego produktu:
- Wypełnij formularz reklamacji towaru (pobierz i wydrukuj)
- Prześlij wypełniony formularz reklamacji towaru na adres e-mail: lovedog.sklep@gmail.com lub pocztą na adres:
Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska 86, 20-380 Lublin.
3. Prześlij wadliwy produkt na adres: Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska 86, 20-380 Lublin
4. W przeciągu 14 dni od złożenia reklamacji firma Lovedog ustosunkuje się do reklamacji. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji i gwarancji od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie