Częste pytania
1. Jakie są dostępne formy płatności?
W naszym sklepie internetowym dostępne są następujące formy płatności: przelew na konto bankowe, przelew online, płatność przy odbiorze tzw. “za pobraniem”. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce Formy płatności .
2. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, w terminie 14 dni od otrzymania produktu Klient może go zwrócić bez podawania przyczyny. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce Zwroty i reklamacje .
3. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?
Głównie realizujemy wysyłki na terenie Polski. W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail: lovedog.sklep@gmail.com w celu uzgodnienia kosztu dostawy.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Produkty wysyłamy tego samego dnia lub w kolejnym dniu roboczym od momentu zaksięgowania wpłaty w zależności od wybranej formy płatności. Szczegółowe informacje odnośnie czasu realizacji zamówienia dostępne są w zakładce Czas i koszt dostawy.
5. Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Nie, w obecnej chwili nasz sklep działa wyłącznie internetowo. W szczególnych przypadkach zachęcamy do kontaktu telefonicznego.
6. W jakich godzinach dostępna jest obsługa sklepu lovedog.pl ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 16.00. Nasza infolinia: nr tel: 576 389 028 dostępna jest w godzinach 10:00- 16.00
7. Jak dobrać rozmiar legowiska dla psa?
W tym celu przeczytaj informacje w zakładce Tabela rozmiarów . Znajdziesz tam wyjaśnienie krok po kroku, jak zmierzyć swojego psa i dobrać odpowiednie legowisko.
8. Czy można zamówić inny kolor niż ten z dostępnych?
Aktualnie nie realizujemy indywidualnych zamówień. Wszystkie warianty kolorystyczne dostępne są w zakładce SKLEP.
9. Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć stosowną opcję w formularzu zamówienia. Wystawiamy fakturę VAT.
10. Czy mogę uzyskać rabat przy zamówieniach hurtowych?
Tak, posiadamy ofertę hurtową. Wystarczy wysłać zapytanie o ofertę w wiadomości na Email: lovedog.sklep@gmail.com