Częste pytania

1. Jakie są dostępne formy płatności?
W naszym sklepie internetowym dostępne są następujące formy płatności: przelew na konto bankowe, przelew online, płatność przy odbiorze tzw. “za pobraniem”.

2. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, w terminie 14 dni od otrzymania produktu Klient może go zwrócić bez podawania przyczyny.

3. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?
Na ten moment realizujemy wysyłki tylko na terenie Polski.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Nasz produkt wysyłamy Ciebie do 3 dni roboczych.

5. Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Nie, w obecnej chwili nasz sklep działa wyłącznie internetowo. W szczególnych przypadkach zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

6. W jakich godzinach dostępna jest obsługa sklepu lovedog.pl ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 17.00. W tych samych godzinach czynna jest nasza infolinia: nr tel: 576 389 028

7. Jak dobrać rozmiar legowiska dla psa?
W tym celu przeczytaj informacje w zakładce “Tabela rozmiarów”. Znajdziesz tam wyjaśnienie krok po kroku, jak zmierzyć swojego psa i dobrać odpowiednie legowisko.

8. Czy można zamówić inny kolor niż ten z dostępnych?
Aktualnie nie realizujemy indywidualnych zamówień. Wszystkie warianty kolorystyczne dostępne są w zakładce SKLEP.

9. Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć stosowną opcję w formularzu zamówienia. Wystawiamy fakturę bez VAT.