Zwroty i reklamacje

Zaufanie to podstawa. Poznaj nas!

Zwroty

Jako konsument masz prawo w ciągu 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia dostarczenia Produktu.

Jeśli zamówiłeś/łaś zły rozmiar legowiska to wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu i złożenia nowego zamówienia na właściwy rozmiar.

Sprawnie i pewnie odzyskasz pieniądze postępując wg poniższych wskazówek:

  1. Wypełnij formularz zwrotu towaru (pobierz tu) . Wypełniony formularz zwrotu dołącz do zwracanej przesyłki lub wyślij na adres e-mail: lovedog.sklep@gmail.com
  2. Wyślij towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru na adres: Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska, 20-380 Lublin
  3. Po otrzymaniu przesyłki mamy 14 dni na rozliczenie przesyłki i dokonania zwrotu pieniędzy na wskazane konto, natomiast zwykle robimy to szybciej, zazwyczaj rozliczamy zwroty pod koniec tygodnia w piątki 🙂
  4.  Zwracane produkty proszę oczyścić z sierści lub innych oznak użytkowania jeśli takie wystąpią.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie

 

Reklamacja

Wszystkie towary zakupione w sklepie lovedog.pl możesz reklamować w oparciu o rękojmie. W razie wykrycia jakiejkolwiek wady wykonawczej lub materiałowej masz prawo do zareklamowania wadliwego produktu. W związku z wadą możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub obniżenia ceny, odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej. Reklamacja w oparciu o rękojmie ma zastosowanie do konsumentów, nie dotyczą przedsiębiorców.
Procedura zareklamowania wadliwego produktu:

  1. Wypełnij formularz reklamacji towaru (pobierz i wydrukuj)
  2. Prześlij wypełniony formularz reklamacji towaru na adres e-mail: lovedog.sklep@gmail.com lub pocztą na adres:

Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska, 20-380 Lublin.

3. Prześlij wadliwy produkt na adres: Lovedog Sp. z o. o. , ul.Głuska, 20-380 Lublin

4. W przeciągu 14 dni od złożenia reklamacji firma Lovedog ustosunkuje się do reklamacji. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji i gwarancji od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie